środa, 22 kwietnia 2015

Liebster Awards

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


W sumie pomyślałam, że czemu nie, przecież mogę odpowiedzieć na te pytania, acz nie wiem, ile osób uda mi się nominować oraz czy pytania będą jako tako na poziomie. Nominację otrzymałam 2 razy.


Od Agaty Grzesik:
1. Od jak dawna interesujesz się skokami narciarskimi?
W pełni, na maksa - od dwóch sezonów, jednak już wcześniej podglądałam trochę w tv.
2. Twój ulubiony skoczek? Za co go cenisz?
Moim ulubionym skoczkiem - zapewne nie zaskoczę, patrząc na tematykę mojego bloga - jest Gregor Schlierenzauer. Cenię go za to, co osiągnął w tak młodym wieku, za to, że będąc w moim wieku zamiast siedzieć na dupie przed komputerem, wygrywał kolejne zawody Pucharu Świata. Cenię go za to, że potrafił zrobić coś, czego ja nie potrafię.
3. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
Było kilka tych czynników. Jeden to chodzące za mną pomysły. Drugi to chęć napisania czegoś irracjonalnie oryginalnego w tematyce skoków - chciałam napisać historię z perspektywy skoczka, nie dziewczyny, która skoczka spotka/pozna/zna/uwielbia. Trzeci to fakt, że jestem niespełnioną pisarką, która nigdy nie wyda niczego w postaci książki, ponieważ nigdy nie wie, czy uda jej się coś dokończyć.
4. Jakie masz plany na nadchodzące wakacje?
Mam zamiar je spełnić z kumpelą, którą poznałam w nowej szkole - są to pierwsze wakacje, odkąd ją znam, więc mam nadzieję, że będzie ciekawie. Poza tym, w środku wakacji - jadę po raz pierwszy na LGP! Jestem taka szczęśliwa, ponieważ spełnia się jedno z moich marzeń.
5. Chciałabyś coś swoim życiu zmienić?
Rok temu miałabym setki odpowiedzi na te pytanie, lecz w tym momencie, po roku drastycznych zmian - nie, w tym momencie jest naprawdę w porządku.
5. Czym interesujesz się poza skokami narciarskimi?
Oczywiście, interesuję się książkami - z chęcią je czytam, chociaż poza nimi uwielbiam również czytać fanfiction. Poza tym jestem Potterhead - czyli wielką fanką Harry'ego Pottera oraz miłośniczką matematyki.
6. Czy Twoi znajomi wiedzą, że piszesz bloga?
Ostatnio wspominałam odrobinę jednej znajomej, jednak nie przykładam do tego większej wagi.
7. Jak wyobrażasz siebie za 15 lat?
U szczytu wielkiej kariery.
8. Gdzie znajduje się Twoja ulubiona skocznia?
Innsbruck.
9. Posiadasz jakieś autografy skoczków i nie tylko?
Posiadam jedynie autografy evenementów, które zdobyłam drogą listowną. Myślę, że o wiele więcej w tym temacie będę mogła powiedzieć po LGP w Wiśle.
10. Co jest twoją najmocniejszą stroną?
Moimi najmocniejszymi stronami są matematyka oraz właśnie pisanie opowiadań. Oba nie stoją na jakimś wysokim poziomie, jednak na najwyższym wśród reszty moich niewielkich umiejętności.
11. Jakie są Twoje marzenia?
Moich marzeń nie da się opisać słowami, ponieważ wszystko wiąże się z emocjami, które przeżywam. Gdybym miała jednak wybrać przyziemne sprawy, to wśród moich marzeń znajduje się wyjazd na LGP, spędzanie przyjemnie czasu z przyjaciółmi czy wyjazdy na mecze siatkówki. Wśród marzeń wysoko lotnych mogę wybrać uzyskanie tytułu profesora w dziedzinie matematyki czy jakaś nagroda Nobla również w tej dziedzinie. A reszta... hmm, to dość skomplikowane. Nawet ja tego nie pojmuję.


Pytania od Gabi K:
1.Twoja pasja to?
Moją pasją acz nie za często "uprawianą" jest pisanie, uwielbiam również matematykę.
2.Co lubisz robić w wolnych chwilach?
Ćwiczyć (uwielbiam fitness), czytać, oglądać dobre filmy, korzystać z komputera, jeść...
3.Jakie jest twoje podejście do szkoły?
Szkoła miała naprawdę dobry zamysł, skupienie dzieci, aby się uczyły. Szkoda, że zamiast uczenia, mamy gonienie za materiałem, zamiast praktyki mamy teorię, zamiast nauki rzeczy potrzebnych do życia mamy naukę do życia, które nie istnieje.
4.Masz zwierzątko? Jeśli tak to jakie?
Mam sporo zwierząt, dwa psy, kot, królik, stado gołębi, rybki...
5.Przedmiot w szkole który znienawidziłaś to?
Zupełnie nie do pomyślenia - język polski.
6.Twoje ulubione jedzenie?
Uwielbiam wszelakiego typu fast foody, jednak nie jem ich zbyt często, już mam wystarczającą świadomość własnej wagi.
7.Ulubiona cześć garderoby?
Spodnie, zdecydowanie.
8.Masz jakieś rodzeństwo ?
Mam dwójkę starszego od siebie rodzeństwa, siostrę oraz brata.
9.Ulubiony kolor?
Nie mam ulubionego koloru, nie przykładam do nich większej wagi - jedynie mogę zdecydować, których nie lubię.
10.Ulubiona piosenka?
Zależnie od momentu, średnio co miesiąc zmienia mi się "moja ulubiona piosenka". Obecnie jest nią "See you again" - oczywiście odnoście do Szybkich i Wściekłych 7, którzy niedawno trafili na ekrany kin.
11.Masz idola? Jeśli tak to kto nim jest?
Moim idolem jest Gregor Schlierenzauer, odpowiedź na "dlaczego?" jest w drugim punkcie pytań od Agaty. 


Moje pytania:
1. Czy masz swój ulubiony sport i co w nim Cię pociąga?
2. Jaki wiek uważasz za odpowiedni na decydowanie o swoim życiu?
3. Czy masz idola - jeśli tak, czym Ci imponuje i co sprawiło, że to właśnie on jest Twoim idolem?
4. Czy lubisz czytać - jeśli tak, która książka/seria książek jest Twoją ulubioną?
5. Jaki jest Twój plan na przyszłość?
6. O co chcesz walczyć w swoim życiu?
7. Jaka historia poruszyła Cię do serca?
8. Co jest Twoją największą motywacją?
9. W jakim miejscu w przyszłości chciałabyś mieszkać i dlaczego?
10. Co sprawia, że czujesz się magicznie?
11. Co sprawia Ci radość?

Nominuję.
I w sumie to tyle, co potrafię znaleźć wśród czytanych przeze mnie historii (nie wiem, jak to się dzieje, że śledzę tak niewiele blogów)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz